Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר
ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


      מיינקראפט: גיימינג

      הילדות והילדים שלכם משקיעים שעות רבות במיינקראפט?  לדעתנו אלה בשורות נהדרות! כדי להוציא את המיטב מהמשחק, בנינו קורס מיוחד לגיימרים. בקורס הזה מתנסים בתכנות, בבניית אסטרטגיה ובעבודת צוות – הכל תוך כדי משחק!

      קטגוריה: גיימינג, ניתן כקורס שנתי וכסדנה מרוכזת.

      מעוניינים בקורס? השאירו פרטים ונחזור בהקדם
      ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

      גיל מתאים: 7-15

      רמת קושי: קבוצות לפי רמות

      מיקום: קורס לייב עם מדריך

      שעות קורס: 36 מפגשים של שעה בקורס או 7 מפגשים של שעה בסדנה וחצי

      לקחת את המשחק ברצינות

      בקורס מיינקראפט גיימינג אנחנו פוגשים את הילדים והילדות במגרש שלהם, מגרש המשחקים המטורף והחדשני של מיינקראפט. מיינקראפט הוא עולם מלא דמיון והשראה המחייב התנסות במגוון עצום של כישורים ומיומנויות. לכן, בחרנו בו ככלי פדגוגי מרכזי. הקורס שלנו נבנה לטובת ילדים וילדות שרוצים לשכלל את יכולות המשחק שלהם ולפרוץ את גבולות המיינקראפט. הקורס שלנו  גם עובד חזק מאוד על שריר היצירתיות. הוא נותן לילדים הזדמנות לעצב דמויות ואתגרים ואפילו לבנות מבנים ארכיטקטוניים סבוכים. על הדרך הילדים נהנים גם מעבודת צוות, יכולת פתרון בעיות ואפילו לימוד ותרגול של אוצר מילים באנגלית ועוד.

       

      ציוד הכרחי לקורס:

      – Minecraft Java Edition.

      – מצלמת רשת.

      – אוזניות ומיקרופון.

      השיבוץ לקורס נעשה לפי קבוצות גיל, רמת קושי וקצב התקדמות.

      חוג מיינקראפט לילדים

      אתם שייכים לאותם ההורים שעד היום לא הבינו למה הילדים צריכים חוגים? חשוב שתעצרו ותבינו: הילדים שלכם כל הזמן גדלים. זה אומר שאם עד לא מזמן אתם בעצמכם יכולתם לספק להם את כל הצרכים שלהם, עליכם להבין שעם הגיל זה משתנה. הילדים שלכם זקוקים לעוד ועוד אתגרים וגם רצוי שהם יהיו חשופים לכמה שיותר דברים. לכן חוג מיינקראפט לילדים זה לא משהו שכדאי לכם לוותר עליו. בנוסף, אם תפנו אל מקום מוביל ומקצועי כמו מכללת סייברנט, שכולם מדברים עליה, אתם תראו שזו תהיה בחירה נפלאה – עבורכם ועבור הילדים.

      חוג מיינקראפט לילדים בכל שכבות הגיל

      אנשים לא תמיד בטוחים האם הילדים שלהם כבר מספיק גדולים לחוויה כמו חוג מיינקראפט לילדים. אם חשבתם באמת שאתם צריכים לחכות שהילדים כבר יהיו נערים ונערות כדי לעשות קורס או חוג בתחום הזה, דעו שזה לא מדויק. חלק ממה שיפה בקורסים שקשורים לתחום הזה, זו העובדה שהם יכולים להתאים לכל גיל. כלומר, יש מכללות שבהם את אותו קורס מעבירים לגילאים שונים. לכן, אם תבחרו את הקורס הנכון עבור הילדים, כולל התחשבות בגיל שלהם, הסיכוי שהם ייהנו וירחיבו את האופקים שלהם יגדל מאוד.

      למה דווקא מכללת סייברנט זו אפשרות שכדאי לקחת בחשבון?

      בין אם חוג מיינקראפט לילדים עומד על הפרק ובין אם הילדים שלכם רוצים לעשות קורסים אחרים במחשבים, ברור שתהיה לכם דילמה. לאן שולחים אותם? ואיזו מכללת תציע לכם את הקורסים הכי שווים שיש? איפה מחכה להם צוות הדרכה מקצועית ביותר? ואיפה שיטת הלימוד היא הכי מתקדמת וטובה? אם אתם מחפשים מכללה נהדרת שמשקיעים בה מחשבה בכל הפרטים, מכללת סייברנט זו הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות. בנוסף, אתם תראו שיש כאן מגוון אדיר של קורסים מכל הסוגים. זה אומר שלא משנה אם הילדים שלכם רוצים לעשות חוג ספציפי או שהם רוצים ללמוד חשמט. מה שבטוח זה שבמכללה כזאת מובילה הם ימצאו מה שהם מחפשים. להרשמה ולקבלת פרטים נוספים אתם מוזמנים לחייג כבר עכשיו: 03-9612699. עשו זאת, ותראו שלא תצטערו.

      קורס תכנות מיינקראפט לילדים

      לאחרונה הילדים שלכם מדברים איתכם על מחשבים? הם משחקים שעות מול המחשב ואתם רוצים למנף את העניין הזה? אם כך, כדאי שתיקחו בחשבון את האפשרות של קורס תכנות מיינקראפט לילדים. אם יצא לכם לדבר כבר עם הורים ששלחו את הילדים שלהם לקורסים כאלה, בוודאי הבנתם שזו בחירה נהדרת. אחרי הכול, התפקיד שלנו ההורים הוא לתת לילדים שלנו את הכלים לבנות לעצמם עתיד טוב. תחום המחשבים, וכל מה שקשור אליו, הוא תחום שתמיד יש בו צורך וביקוש. לכן, אם כבר מגיל צעיר הילדים שלכם יהיו חשופים לתחום הזה, זה יעשה להם רק טוב. מחפשים קורסים ברמה גבוהה? פנו אל מכללת סייברנט עוד היום.

      למה קורס תכנות מיינקראפט לילדים זו אופציה טובה?

      מכל אותם הקורסים שהילדים שלכם יכולים לעשות, אין ספק שהאופציה של קורס תכנות מיינקראפט לילדים זו בחירה נהדרת. אנשים ששלחו את הילדים שלהם לקורסים כאלה מדווחים שזו בחירה מוצלחת ומהנה. הילדים לא שמים לב בכלל שהם לומדים ובפועל, הם נהנים. הם לוקחים חלק בחוויה נפלאה שבהם הם יכולים גם להכיר עוד חברים חדשים, ותוך כדי זה הם לומדים עוד ועוד על עולם המחשבים. הם מכירים את עולם המושגים של התחום וכך יכולים להבין טוב יותר האם זה מעניין אותם.

      כמה תשלמו על קורסים כאלה?

      אומנם אתם חושבים על קורס תכנות מיינקראפט לילדים אך אתם מעט מוטרדים מהמחיר? נדמה לכם שכל קורס או חוג שאליו אתם שולחים את הילדים חייב להיות תמיד מאוד יקר? למכללת סייברנט יש מה לחדש לכם גם במובן הזה. זה לא משנה איזה קורס יעניין אתכם הילדים שלכם לעשות כאן. מה שבטוח זה שאתם תקבלו הצעת מחיר נוחה אם תתקשרו למספר: 03-9612699. בנוסף, כאן מחכים לילדים שלכם מרים מובילים שילמדו אותם הכול בהנאה. עבודת הצוות הנפלאה באה לידי ביטוי בכל תחום במכללה הזאת, אז למה להתפשר על פחות מזה? לילדים שלכם מגיע לקבל כלים משמעותיים לעתיד מוצלח, ואין ספק שמחשבים זה חלק מהעניין. פנו עוד היום אל נציגי המכללה ותוכלו לרשום את הילדים לכל חוג או קורס שתבחרו.

      חוג מיינקראפט

      מה באמת הילדים שלכם צריכים כדי שהם יוכלו להשתלב בעתיד בקלות רבה בתחום המחשבים? אם גם אתם מוצאים את עצמכם חושבים על השאלות האלה, דעו שאתם לא לבד. הורים רבים מנסים להבין מה באמת הילדים שלהם צריכים, וכדאי שתיקחו בחשבון את האפשרות של חוג מיינקראפט. למעשה, זה לא במקרה שאתם מכירים כל כך הרבה הורים ששולחים את הילדים שלהם לחוגים שונים בתחומי המחשבים. מדובר על תחומים שיש בהם ביקוש רב, וככל שהילדים יכירו אותם לעומק בגיל צעיר יותר, כך העתיד שלהם בתחום המחשבים יהיה יותר ברור. מכללת סייברנט זו בחירה נהדרת עבור כל הורה שרוצה לראות את הילד שלו לומד, מתפתח ומכיר יותר ויותר לעומק את תחום המחשבים המורכב והמרתק.

      חוג מיינקראפט שמועבר בצורה נעימה

      אומנם אתם חושבים בחיוב על האפשרות של חוג מיינקראפט אך אתם לא בטוחים עד כמה הילדים באמת ייהנו? נדמה לכם שאתם עומדים להעמיס עליהם עוד ועוד חוגים ולימודים מעבר ללימודים בבית הספר? כדאי שתדעו שבפועל זה לא כך. על מנת שתוכלו להבטיח שהילדים ייהנו, חשוב מאוד לבדוק באיזה חוג אתם בוחרים. למשל, האם הורים אחרים שרשמו את ילדיהם לאותו חוג מיינקראפט ממליצים עליו בחום? והאם מדובר על חוג שמתקיים במקום פיזי כלשהו או שהילדים לומדים הכול אונליין? שווה לרדת לעומק הפרטים כדי להבטיח שתבחרו את הטוב ביותר עבור הילדים שלכם.

      המקצועיות, הפדגוגית החדישה והמורים הנהדרים

      אתם תוהים איזה חוג מיינקראפט באמת יהיה שווה את ההשקעה שלכם? אתם רוצים שהילדים יחזרו מכל שיעור בחוג עם התלהבות גדולה? אם כך, ברור מדוע גם במקרה שלכם הילדים שלכם מכללת סייברנט היא אופציה נפלאה. יש כאן מורים נהדרים שמגיעים עם הרבה מאוד ניסיון. זה אומר שלא משנה איזה חוג או קורס הילדים שלכם ילמדו זאת, כי בכל מקרה זה הולך להיות ברמה גבוהה. בנוסף, החוגים כאן מתאימים לגילאים שונים. לכן, אם תבחרו עבור הילדים שלכם את החוג המתאים לגילם, אתם תראו שהתוצאה תהיה התלהבות גדולה אצל הילדים. לשאלות נוספות אתם מוזמנים להתקשר תמיד למכללה למספר: 03-9612699.

      דברי מפתח הקורס:

      "בניגוד למשחקים אחרים שיש להם מערכת חוקים ברורה, וההתקדמות בהם היא לינארית, מיינקראפט היא סביבה פתוחה ללא מסלולים מובנים. הילדים יוצרים בעצמם את הדמויות, הסביבות והאתגרים, ולא נדרשים למילוי משימות עוקבות. חוקרים טוענים שהמשחק הזה עוזר בוויסות רגשות, טיפוח של קשרים חברתיים ויכולות קוגניטיביות. כמו-כן, איגוד הפסיכולוגיה האמריקאי קבע שלמשחקים שיתופיים כדוגמת מיינקראפט יש ערך עצום בחינוך לעבודת צוות. ילדים בקורס לא מפסיקים ללמוד והורים מדווחים על קפיצה חדה בכישורי התכנות והחשיבה. הקורס הזה נשען על פדגוגיה חדשנית של העברת תכנים ועל מדריכים שמשלבים בין תשוקה לחינוך לבין אהבה לטכנולוגיה ולגיימינג."

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

      פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני