אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      חוג רובוטיקה ובינה מלאכותית

      רובוטיקה ובינה מלאכותית
      בתקופה בה טכנולוגיה וחדשנות מהוות מטבעות קריטיים, תוכנית הלימודים שבהובלת מכללת סייברנט מציעה לתלמידים קפיצת מדרגה אל טכנולוגיות העתיד. תוכנית זו, אשר מתייחסת לתכנות בשפת עברית ומותאמת למגוון רמות גיל, מעניקה הזדמנות ייחודית להכיר את עולמות הרובוטיקה, האלקטרוניקה והבינה המלאכותית – תחומים הנמצאים בחזית החדשנות הבינלאומית, בצורה מעוררת השראה, מעמיקה ומאתגרת.

      גיל מתאים: כל הגילאים

      רמת קושי: קבוצות לפי רמות

      מיקום: בפריסה ארצית

      שעות קורס: מפגשים של שעה מלאה

      למה ללמוד ?

      מהם היתרונות שמקדם חוג רובוטיקה ובינה מלאכותית לילדים

      התכנית שלנו מתמקדת בהכשרת התלמידים לעולם הטכנולוגיה המתקדמת, ומציעה להם חוויה חינוכית מגוונת ומרתקת. במסגרת הלימודים, התלמידים מקבלים כלים מתקדמים להבנה מעמיקה של עקרונות הבינה המלאכותית, ומובילים פרויקטים מעשיים שמאפשרים להם ליישם את הידע והכישורים שרכשו במהלך הלימודים.

      מהלך הלימודים מאפשר לתלמידים לפתח חשיבה יצירתית ואנליטית, ולחקור את תחומי הטכנולוגיה באופן עמוק ומעשי. בזכות המדריכים המיומנים והמנוסים המלווים אותם במהלך הלימודים, התלמידים יובילו פרוייקטים ייחודיים וחלוציים שמאפשרים להם להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים ולפתח רעיונות חדשניים. דרך אותם פרוייקטים ייחודיים, התלמידים מפתחים רובוטים, מתכנתים באמצעות בינה מלאכותית וחוקרים את האינטראקציה בין האדם למכונה.

      בנוסף, התלמידים מקבלים הדרכה מקצועית על ידי מדריכים מקצועיים, המעניקים להם את הידע והכישורים הדרושים להצלחה בעתיד בעולם הטכנולוגיה. כך, התוכנית מייצרת אווירה פדגוגית מעוררת ומעצימה, שמעודדת את התלמידים להתפתח בצורה אישית ואקדמית, ומכינה אותם להיות חלק מהמהפכה הטכנולוגית בעולם.

      דברי מפתח הקורס:

      "עולם הטכנולוגיה הוא עשיר ורחב. אנחנו מאמינים שאפשר לחבר בין הכשרונות והתשוקות של הילדים לבין ההיצע העצום הזה. לכן, בנינו סדנה בסיסית ורוחבית שמאפשרת התנסות וחקירה.

      הקורס הזה הועבר כבר למאות ילדות וילדים, דבר שאפשר לנו להדק ולשפר את התכנית תוך כדי תנועה. שיעור גבוה מבוגרי התכנית שובצו לסדנאות המשך שהיו תוצר ישיר להתנסות שלהם בקורס היזמות."

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני