אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      הכשרת מורים – למידה מבוססת משחק | יסודי-חט"ב

      תכנית מספר 30300 הכשרת מורים – למידה מבוססת משחק

      התוכנית מהווה יוזמה מעוררת השראה המשלבת למידה מבוססת משחק לחידוש ההוראה והלמידה, תוך פיתוח כישורים כמו חשיבה ביקורתית ויצירתיות. המורים יעברו הכשרה דידקטית וטכנית, לומדים ליצור סביבות למידה דיגיטליות מעודדות שיתוף פעולה ולמידה עצמאית. תהליך ההכשרה יכלול סדנאות ופעילויות מעשיות, תוך שיתוף פעולה ותמיכה הדדית בין המורים, מה שיהפוך אותם לשגרירי חידוש בתחום החינוך.

      קישור לרישום במערכת גפ"ן

      גיל מתאים: כל הגילאים

      רמת קושי: קבוצות לפי רמות

      מיקום: קורס פרונטלי עם מדריך

      שעות קורס: 45 מפגשים של כשעה כל אחד

      על הקורס

      התוכנית להכשרת צוות ההוראה ביצירת מערכי שיעור חוויתיים, המבוססים על משחקי מחשב, מעוצבת לא רק להעמיק את הידע התיאורטי והמעשי של המורים אלא גם לפתח מגוון רחב של מיומנויות וערכים חשובים. באמצעות יצירת משחקים לימודיים בפלטפורמת מיינקראפט, התוכנית מקנה אוריינות מדעית, חשיבה ביקורתית, אוריינות דיגיטלית, אוריינות מידע, ואוריינות גלובלית. אלה הן היסודות החשובים להבנת העולם המודרני והדינמי של המאה ה-21.

      התוכנית מבוססת על ערכים כמו עבודת צוות, שיתוף פעולה ומנהיגות, חברות, קיימות, יצירתיות, למידה וצמיחה אישית. היא מעודדת תקשורת ברורה, התמדה, ספקנות חיובית, אופטימיות, סובלנות וקבלת השונה, נתינה, יעילות, והבנה של החשיבות שבאחריות ועצמאות. אלו מאפיינים חיוניים ליצירת סביבת למידה מודרנית שמכינה את התלמידים לעולם המתפתח והמשתנה.

      קהל היעד של התוכנית הוא חברי הצוות החינוכי, כולל מורים, רכזים, ומנהלים, המעוניינים להעשיר את כישוריהם המקצועיים ולהשפיע באופן חיובי על תלמידיהם. היקף הפעילות הוא 45 שעות הוראה, מתקיימות במהלך כ-45 מפגשים של כשעה כל אחד, מה שמאפשר גמישות והתאמה לצרכים ולזמנים של המשתתפים.

      לתוכנית מספר מרכיבים עיקריים שמבוצעים דרך הוראה פרונטלית וסדנאות התנסות במחשב. ההוראה הפרונטלית מספקת את היסודות התיאורטיים והדידקטיים, בעוד שהסדנאות מאפשרות למשתתפים ליישם את הידע החדש בפרקטיקה, להתמודד עם אתגרים אמיתיים, ולפתח פתרונות יצירתיים. דרכי ההוראה השונות מעניקות מענה לסגנונות למידה שונים ומגוונים, ומקדמות את היכולת להפעיל חשיבה מקורית וביקורתית.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני