אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      חוג תכנות מחשבים לילדים

      מחפשים אחר הפעילות המעניינת ביותר בעבור ילדיכם? אם כך, אין ספק כי כדאי יהיה שתכירו את מכללת Cybernet ישראל אשר פותחת את שעריה ומזמינה את כל המעוניין לקחת חלק במסגרת חוג תכנות לילדים. חוג ייחודי זה מאפשרת לילדיכם להיחשף אל עולם הטכנולוגי מרתק אשר יעניק להם את האפשרות לקחת חלק בו ולהתחיל לרכוש יכולות תכנות ומיומנויות מרשימות בתחום.

      הנכם מוזמנים לפנות אל מכללת סייברנט כבר היום ולהבטיח את מקומם של ילדכם בחוג תכנות מרתק וכייפי. החוג יעניק לילדים יכולות ומיומנויות חשובות שנוגעים גם בכירות ידידותית ומעשית של שפות התכנות השונות, כישורים בהם יוכלו להשתמש גם בעתיד. לקבלת פרטים נוספים בנושא השאירו פרטים באתר או צרו קשר בטלפון 03-9612699 כבר היום.

      חוג תכנות לילדים פותח צוהר לעולם התכנות והאלגוריתמיקה. הקורס מציע כלים ליכולת חשיבה מחוץ לקופסה , חשיבה אלגוריתמית נכונה וידע בשפת התכנות .

      את הקורס מעבירים מדריכים סבלניים , מיומנים ומקצועיים בעלי נסיון רב בתחום התכנות.

      כמו כן, החוג מציע כלים נרחבים להעשרת הידע של התלמיד , מאפשר לתלמיד להכיר את עולם המחשבים מחוץ לקופסא , מאפשר הקניית ידע בניהול המחשב , שימוש נכון בו , ופתיחת צוהר לעולם המחשבים. את הקורס מעבירים מדריכים סבלניים , מיומנים ומקצועיים בעלי נסיון רב בתחום המחשבים. החוג מתאים לילדים מכיתות א' עד ו'.

      לימוד תכנות לילדים – הנושאים הנלמדים:

      1. שליטה במערכת חלונות .
      2. למידת תוכנת Game Maker , תוכנה מקצועית המאפשרת לפתח משחקים למגוון פלטפורמות.
      3. שליטה בתוכנות מבוססות Office 2016 Word , PowerPoint , Excel.
      4. למידת תוכנת Kodu של Microsoft , המאפשרת ליצור משחקים תלת ממדיים באמצעות אלגוריתם ויזואלי.
      5. עבודה בסביבת מציאות מדומה והיכרות עם עולם המציאות הרבודה.

      חוג תכנות לילדים ישמש עבורם בתור בסיס מקצועי להמשך דרכם הטכנולוגית. אין ספק שהמחשבים, כמו גם שפות התכנות השונות שלהם, תופסים חלק משמעותי בחיי היום-יום שלנו. בהתאם, כדי שהילדים שלנו יוכלו להיחשף לתחום זה בשלב מוקדם ככל הניתן, מומלץ לפנות אל מכללת סייברנט ולהתרשם לטובה ממסלולי הלימוד שהיא מציעה. כלומר, בזכות החוגים והקורסים הטכנולוגיים שלה, אין ספק שהמשתתפים הצעירים והסקרנים יהפכו בעתיד לדור המפתחים של הארץ.

      חוג תכנות לילדים: שילוב בין למידה וערכים

      לימודי תכנות מהווים בסיס משמעותי להמשך רכישת הידע במחשבים. בשל כך, רצוי לרשום את ילדיכם מוקדם ככל הניתן לחוגי תכנות. בין אם מדובר במסגרת חינוכית בשעות אחר הצהריים או שמא מדובר בקייטנות בחופשת הקיץ, חוג זה יעניק למשתתפים הצעירים את הקרקע הרצויה ביותר.

      לאורך לימודי תכנות אלו, הילדים ילמדו, בין היתר, על שפת Java – אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר. כמו כן, לאורך לימודים אלו המשתתפים הצעירים ילמדו על בנייתן של אפליקציות שונות כמו גם על רשת האינטרנט ועל הדרכים השונות באמצעותן היא פועלת.

      לצד התוכן הלימודי, חשוב לא פחות לוודא כי הילדים מקבלים ערכים חינוכיים משמעותיים; ערכים בזכותם הם יהפכו לאנשים בוגרים אכפתיים. החל מעבודת צוות, עידוד יצר הסקרנות, סבלנות ודאגה לאחר ועוד – בזכות למידה חשובה זו אין ספק שדור ההמשך יהפוך לאמפתי ומכיל.

      בהתאם, בבואכם לחפש אחד מוסד לימודי המעביר חוגי תכנות לילדים, חשוב לוודא כי הוא אכן מעביר את הנושאים הללו וכמובן – שם דגש על עבודת צוות. כמו כן, רצוי לשוחח עם צוות ההנהלה ולקבל ייעוץ לגבי מסלול הלימודים לצד היבטים רבים אחרים.

      להסמיך ולהכשיר את המשתתפים

      העתיד נמצא בתחום המחשבים. בשל כך, מומלץ לרשום את ילדינו לחוג תכנות; מסלול לימודים בזכותו הם ילמדו לפתח מערכות ואפליקציות שונות – ולשנות את השנים הבאות לטובה. לאור כל זאת, אתם מוזמנים לפנות אל מכללת סייברנט ולהתעניין בחוגים השונים שהיא מציעה. נדגיש כי מכללה זו מחזיקה בניסיון רב בהכשרתם ובהסמכתם של המשתתפים.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני