אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      קורס שמותאם לילדים בכל הגילאים

      בני הנוער כיום מבלים שעות רבות במשחקי מחשב, ברשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל. לא מעט בני נוער סקרנים וצמאים ללמוד אודות תחום המחשוב. מדובר ללא ספק על עולם מרתק וזאת בשל העובדה שכיום הוא מפותח ומתקדם מאוד. כל בן או בת נוער אשר מעוניינים ללמוד אודות תחום המחשוב על רבדיו השונים, יכולים לבחור כיום קורס מחשבים לצעירים אשר יחשוף אותו לכל הכלים שהם זקוקים להם בעתיד בכדי לעסוק בתחום. לבני נוער שלומדים קורס מחשבים יש ללא ספק יתרון כאשר הם מסיימים את הלימודים ומחפשים עבודה בתחום זה או מעוניינים להרחיב את הידיעות שלהם בתחום וללמוד לתואר אקדמאי הנוגע לתחום.

      קורס מחשבים לצעירים – במה מדובר?

      קורס מחשבים לנוער הוא קורס מאוד מבוקש כיום שכן, הוא מעניק לכל לומד כלים תיאורטיים ומעשיים בתחום המחשבים. בקורס המדובר כל תלמיד נחשף לאחד המקצועות המבוקשים ביותר כיום הלא הוא: מחשבים. התלמידים לומדים מגוון רחב של נושאים שיסייעו להם בעתיד הן בשירות הצבאי שלהם, במידה וירצו להשתלב במערך המחשוב של צה"ל והן בחיפוש עבודה לפני צבא או אחרי צבא בתחום זה. מעבר לעובדה שמדובר על קורס שמעניק ידע וכלים לבני הנוער הלומדים אותו בתחום המחשבים, הוא מספק להם גם לא מעט הנאה, יצירת קשרים חברתיים חדשים עם בני נוער שיש להם תחומי עניין משותפים איתם ועוד.

      למי מתאים הקורס?

      קורס מחשבים לבני נוער מתאים לכל בן או בת נוער שמעוניינים ללמוד בצורה עמוקה ורחבה את תחום המחשבים ולקבל ידע מקצועי שיאפשר להם לעבוד בתחום לאחר הקורס. בקורס לומדים מגוון תכנים שונים הנוגעים לעולם המחשוב, האפליקציות ועוד. מטרת הלימודים היא להכשיר בני נוער לביצוע תפקידים טכנולוגים שונים הן באזרחות והן בצבא. בתום הלימודים בני הנוער שסיימו את הקורס יקבלו תעודה המורה על סוג הקורס שעברו וזאת תאפשר להם להשתלב בצורה טובה בעבודות שונות הנוגעות לתחום המחשבים.

      אין ספק כי קורס מחשבים לבני נוער מהווה את הבחירה הטובה ביותר לכל בן או בת נוער כיום אשר מגלים עניין וסקרנות בתחום ואף היו רוצים לעבוד בו בעתיד. בסייברנט תוכלו למצוא קורסים בתחום המחשוב המיועדים לבני נוער אשר ידועים כטובים ביותר בתחום. אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות הקורסים המדוברים, צרו קשר ונשמח לענות לכם על כל שאלה.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני