אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      להכיר את הטכנולוגיה לעומק

      מכללת סייבר נט מנגישה לימודי תכנות לילדים בעשרות מרכזי לימוד ברחבי הארץ וכן גם במסגרת לימודים אונליין. המכללה מספקת חוק לימוד תכנות לילדים, לימוד בניית אתרים, לימוד פיתוח אפליקציות ועוד. בזכות שיטת הלימוד הייחודית של המכללה הילדים יכולים ליהנות מלימודים שהם באמת רוצים להיות נוכחים בהם וליהנות מלימודים מאתגרים ומעניינים שיספקו לכם כלים מקצועיים עמם יוכלו להשתלב בעתיד במקצועות ההייטק ואבטחת המידע. אז נכון שבגיל צעיר הם לא חושבים יותר מדי על העתיד שלהם אולם הם כן מכירים היטב את הסביבה הדיגיטלית, הכרה עם עולם התכנות והקיום שלו, עולם המשחקים במחשבים ובאונלין ועוד.  הרבה מאותם ילדים רוצים ליהנות שעות רבות ביום מאותו עולם ומחוברים אליו מאוד, יש לומר אפילו מלאי תשוקה ולכן אם ניתן לחבר זאת לצרכי לימוד, פיתוח מיומנויות שונות, יכולת לפתור בעיות ומידע שישמש אותם בעתיד אז מדוע לא בעצם?

      מכללת Cybernet

      הטכנולוגיה מתפתחת בקצב יותר מהיר מזה שנוכל לעקוב ובזמן שאתם קוראים שורות אלו מתכנתים רבים עובדים על תכנות ויצירה של אפליקציות חדשות, משחקים חדשים ואפילו רובוטים חכמים. המקצוע של היום ושל המחר יוכלו לפתוח עבור ילדיכם שערים לעתיד טוב יותר, מקצועי יותר וכמובן משכורת מכובדת ואורח חיים טוב יותר. באמצעות לימודי תכנות לילדים תוכלו לאפשר לילדיכם ללמוד את הטכנולוגיה המתקדמת הזו יותר לעומק ולפתח בעצמם אפליקציות, משחקים, אתרים ועוד.

      לפתח את הדמיון עם פיתוח משחקים ואתרים

      באמצעות פיתוח משחקים, אתרים, אפליקציות, תוכנות משחק ועוד יוכלו ילדיכם לפתח את הדמיון ואולי אפילו לפתח את הדבר הגדול הבא. מעבר לכך שהילדים כמובן יוכלו ליהנות מחוג מהנה, מלהיב, מאתגר וכזה שהם ישמחו להיות בו.

      מה לומדים במסגרת קורס לימודי תכנות לילדים?

      הקורסים מ תחלקים ללימודי תכנות  לילדים ולימודים במסלול נוער. לימודי תכנות לילדים יאפשרו לילדים ללמוד באמצעות תוכנה מיוחדת המלמדת את הילדים לתכנות דרך ניתוח של משחקים. מסלול הנוער מאפשר לילדים ללמוד בין היתר HTML, פייתון, ג'אבה, פסקת, C++ ועוד. כלים נהדרים שיעזרו להם לפתח קריירה עתידית בתחום וכמובן גם להשתלב בתפקיד מתאים בצבא.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני