אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      אבטחת מידע וסייבר הוא תחום שמעניין את בני הנוער

      אחד התחומים שמעניינים כיום לא מעט בני נוער הוא תחום אבטחת המידע והסייבר. מכיוון שכיום עולם המחשבים והדיגיטל הוא עולם מפותח מאוד וניתן למצוא לא מעט מידע חשוב ברשת האינטרנט, הרי שכל ארגון, חברה או עסק מבינים כי ככל שיש יותר נתונים הנוגעים אליהם במחשבים ובאינטרנט, כך הם צריכים מערך הגנה משמעותי יותר הנוגע לתחום אבטחת מיידע. בני נוער רבים אשר מכירים את עולם ההאקרים ויודעים כי האקרים יכולים לפגוע בצורה מהותית בעסקים, באנשים פרטיים, בארגונים ועוד, תוהים כיצד ניתן להתמודד עם ההאקרים הללו. כיום, בקורס סייבר לנוער, כל בן  נוער יכול ללמוד את כל מה שקשור לתחום אבטחת מידע ולהשתמש לאח מכן בידע שלמד וצבר עבור עיסוק בתחום זה.

      מהו קורס סייבר לנוער?

      קורס סייבר לנוער עוסק ללא ספק בנכסים החשובים ביותר שיש לכל ארגון, מדינה, חברה או עסק והוא: מאגרי המידע שלהם. כמעט כל מאגרי המידע הללו כיום מצויים על גבי מחשבים שיש להם כמובן גישה גם לרשת האינטרנט. מאגרי המידע הללו הם בעלי ערך רב והם מכילים אינפורמציה רגישה וחשובה. בקורס סייבר לנוער לומדים למעשה על כל השיטות של האקרים ופורצי מחשבים להגיע למידע חסוי בדרכים שונות וכן, רוכשים כלים שמטרתם היא לסייע להגנה איכותית על מאגרי מידע מפני אותם האקרים שעלולים לגרום כמובן לנזק משמעותי מאוד. כמו כן, לומדים בקורס זה כיצד ניתן להתמודד עם פריצות למאגרי מידע ומלכתחילה כיצד יש להגן על מאגרי המידע החשובים והרגישים בצורה הטובה ביותר מפני מתקפות סייבר.

      מה כוללים הלימודים בקורס?

      קורס סייבר לבני נוער כולל לא מעט תחומים כגון: עקרונות האבטחה, מערכות הפעלה, גיבוי, פענוח, הצפנה, תכנון והקמה של מערכות אבטחה, עקרונות האבטחה, מבנה הרשת ועוד. חשוב מאוד לדעת כי לכל בוגר קורס מעין זה מוצעות אפשרויות תעסוקה שונות ולא פעם מדובר על תפקידים מבוקשים מאוד. קורס סייבר ללא ספק יכול לפתוח לבני נוער רבים דלתות הנוגעות לתעסוקה מעניינת, מאתגרת ומוצלחת הן בצבא והן באזרחות.

      אם אתם מחפשים קורס סייבר איכותי לבני נוער, כדאי שתכירו את סייברנט. למידע נוסף אודות קורס סייבר לבני נוער בסייברנט, צרו קשר עוד היום.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני