Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר
ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


      החוג המושלם עבור ילדיכם

      לא מעט הורים אשר מחפשים חוג אטרקטיבי כלשהו לילדים שלהם מוצאים את עצמם מתלבטים בין חוגים סטנדרטיים שונים. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי ישנם לא מעט ילדים אשר מביעים עניין בתחום המחשבים הרבה יותר מכדורגל, כדורסל, שחייה ועוד. כיום ישנם קורסים שונים בתחום התכנות לילדים, אשר מאפשרים לכל ילד לקבל ידע מקצועי וכלים שונים הנוגעים לתחום התכנות. מעבר לכך, מדובר על קורסים שלא פעם מסייעים לילדים להשתלב בשלב מאוחר יותר בחייהם בעבודות הנוגעות לתחום, ללמוד בקלות רבה יותר תארים אקדמאיים הנוגעים לתחום התכנות ועוד.

      מדוע כדאי לבחור בחוג תכנות לילדים?

      אין ספק כי חוג תכנות מתאים מאוד לילדים אשר מגלים עניין בתחום וזאת בשל סיבות רבות: ראשית כל, החוג מאפשר לילד לפגוע עוד ילדים בעלי תחומי עניין זהים לשלו ולפתח איתם קשרים חברתיים. מדובר על מסגרת נעימה שבה הילד נהנה לבצע את המשימות השונות שהוא מקבל הנוגעות לתחום הנלמד וזאת בשל העובדה שהתחום מעניין אותו והוא בחר ללמוד אותו בקורס הייעודי. מעבר לכך, מדובר כאמור על קורס אשר מעניק לילדים שהתחום מסקרן אותם את כל הידע הנוגע לתחום בהתאם לרמתם ובד בבד, גם מעניק להם כלים לעסוק בתחום כבר מגיל צעיר.

      מה לומדים בחוג תכנות לילדים?

      חוג תכנות לילדים כוללים: לימוד של שפות תכנות, לימוד של אבטחת מידע הן ברמות של מתחילים והן ברמות של מתקדמים ועוד. לצד הלמידה של הנוסחאות היבשות יש גם למידה מעשית אשר כוללת פרויקטים שונים בתחום, סיורים ועוד. אין ספק כי מדובר על אווירה לימודית מהנה וטובה. בחוגים הללו הילד מרגיש חופשי לשאול את כל השאלות אשר מעניינות אותו, להביע את דעתו וכך הוא מפתח למעשה ביטחון עצמי. חוג תכנות לילדים פותח פתח לילדים לעולם האלגוריתמיקה והתכנות ומאפשר להם לחשוב מחוץ לקופסא.

      מהו חוג תכנות לילדים אונליין?

      כיום בכדי ללמוד חוג תכנות כבר אין צורך לצאת מהבית והילדים שלכם יכולים להנות מזמן שבו הם יושבים על המחשב, אך בד בבד מנצלים אותו עבור למידה יעילה וחווייתית. החוג הזה מאפשר לכם כהורים להשגיח על הילד כאשר הוא מצוי בסביבתכם ולוודא כי החוג אכן מתאים לו וכי הוא נהנה ממנו. אם אתם מעוניינים לבחור עבור הילדים שלכם חוג תכנות אונליין, כדאי מאוד שתבחרו את החוג שמציעה לכם סייברנט. לפרטים נוספים, צרו עימנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה.

       

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

      פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני