אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      העולם מתקדם במהירות ואתם רוצים שהילד שלכם יתקדם יחד איתו

      אנו חיים בעולם טכנולוגי מתקדם אשר משפיע על לא מעט רבדים הנוגעים לחיים האישיים שלנו. לא מעט פעולות שבעבר דרשו מאיתנו זמן ומאמץ, ניתן כיום לבצע בלחיצת כפתור אחת. גם הילדים כיום מתעסקים בדברים שבעבר ילדים לא עסקו בהם: משחקי מחשב מתקדמים, רשתות חברתיות, גיימינג ועוד. חוגי סייבר לילדים הוא חוג אשר מאפשר להם להבין עד כמה חשוב הרובד הנוגע לאבטחה של הסביבה הטכנולוגיות כיום. כמו כן, הוא מעניק לכל ילד כלים וידע שיאפשרו לו בעתיד להתמקצע בתחום בצורה קלה יותר ולהשתלב במערך הגנת סייבר בכל ארגון או עסק שהוא חפץ.

      מה זה בעצם?

      המטרה של חוג סייבר לילדים היא למעשה להדריך וללוות כבר בגיל צעיר כל ילד שמעוניין ללמוד כישורים מקצועיים שיאפשרו לו להשתלב בסופו של דבר בתחום אבטחת מידע. לימודי התחום בגיל צעיר מאפשרים לצבור ידע וניסיון משמעותיים לאורך השנים ומספקים הכנה מנטלית לסוגים נוספים של לימודים עתידיים הנוגעים לתחום זה. בגילאים צעירים, חוג סייבר מספק את כל מה שקשור ליסודות של התחום, בהתאם לרמה של הילדים שמעוניינים ללמוד את התחום בשל העובדה שהוא מסקרן אותם.

      כיצד תבחרו חוג סייבר לילדים?

      כיום ניתן למצוא מגוון חוגים שונים הנוגעים לתחום הסייבר ורלוונטים עבור ילדים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לא כל חוג מתאים לכל ילד. חשוב שהדגש הלימודי בחוג יהיה בהתאם לידע קודם שיש לילד וכן בהתאם לגיל שלו. יש לבדוק את תוכנית הלימודים שמציע כל חוג ולהבין האם היא אכן מתאימה לילד שלכם. חוג לילד שכבר למד שנה אחת בחוג שכזה הוא לא חוג שמתאים לילד שלא למד כלל את התחום. בסופו של דבר, המטרה שלכם היא בוודאי להעניק לילד שלכם ידע בתחום הסייבר, בצורה מהנה וחוויתי, אשר תענה על הסקרנות שלו ועל כן, יש לבחור את המקום הנכון לחוג סייבר לילדים.

      אם אתם מחפשים חוג סייבר לילדים, כדאי שתכירו את סייברנט. מדובר על המקום הטוב ביותר עבור חוגים בתחומי מחשוב לילדים, לרבות תחום הסייבר. למידע נוסף, צרו קשר ואנו נשמח לסייע בכל שאלה.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני