אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      כיצד בוחרים חוג פיתוח אפליקציות לילדים?

      אפליקציות הן ללא ספק דבר חשוב כיום ונצרך עבור חיים נוחים יותר וטובים יותר. כיום ניתן למצוא לא מעט אפליקציות אשר משדרגות לחלוטין את החיים של כולנו. גם ילדים כיום מודעים לתחום האפליקציות ומשתמשים בעצמם בסוגי אפליקציות שונות. לא פעם הם חושבים על רעיון שמבחינתם יכול להיות מאוד מוצלח בתור אפליקציה ותוהים כיצד הם יכולים לבדוק האם הרעיון שלכם לאפליקציה אכן מוצלח ובמידה וכן, מה עליהם לעשות בכדי לפתח את הרעיון שלהם לאפליקציה. במיוחד עבור ילדים שמגלים עניין רב בתחום, כיום ניתן למצוא חוג פיתוח אפליקציות אשר מעניק לכל ילד את האפשרות ללמוד את התחום בצורה המתאימה לו.

      מהו חוג פיתוח אפליקציות לילדים?

      חוג פיתוח אפליקציות לילדים הוא חוג אשר בו כל ילד לומד את שפות התכנות הרלוונטיות עבור פיתוח אפליקציות. ישנם חוגים אשר מתמקדים בכמה שפות פיתוח וישנם חוגים ששמים דגש על שפת תכנות אחת. לא מעט ילדים כאמור חולמים על היום שבו הם יצליחו לפתח אפליקציה המבוססת על רעיון חדשני שהם עצמם חשבו עליו. בחוג פיתוח אפליקציות המותאם לילדים, הילד יכול למעשה להגשים ממש חלום וללמוד כיצד לפתח את הרעיון שלו לאפליקציה ממש. כמובן שכמו בכל סוג חוג לילדים, ניתן למצוא כיום לא מעט חוגי פיתוח אפליקציות וכל שלכם כהורים נותר לעשות זה למצוא את החוג הטוב ביותר והמתאים ביותר עבור הילד שלכם.

      מכללת Cybernet

      המטרה שלכם כהורים היא בוודאי להעניק לילד שלכם את האפשרות להנות בחוג פיתוח אפליקציות ולאפשר לו כמובן לצבור את מלוא הידע הנדרש עבור פיתוח ראשוני של אפליקציה שהוא חשב עליה. כלומר, מלבד העובדה שיש לבחור חוג המותאם לילד מבחינת תכני הלמידה, מבחינת ההתאמה לגילו ועוד, יש לוודא כי מדובר על חוג רציני מצד אחד, אך מצד שני שהאווירה בו תהיה טובה ושהילד ייהנה מחברת ילדים שיש להם תחום עניין משותף ויצליח לפתח עימם קשרים חברתיים.

      סייברנט מציעים כיום חוגים מצוינים בתחום פיתוח אפליקציות לילדים ועל כן, אם אתם מחפשים את החוג הטוב ביותר עבור הילד שלכם, אין ספק שמדובר על הבחירה הנכונה עבורכם. אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות הקורס המדובר, פנו אלינו ונשמח לעזור.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני