אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      לימוד תכנות לילדים: להעשיר את עולמם

      מחפשים אחר החוג המושלם לילדים שלכם? מתעניינים בפעילות שתוכל לכלול גיבוש חברתי לצד רכישת ידע נרחב בתחומים מעניינים? חוג מחשבים לילדים אשר מוענק בסניפיה של מכללת Cybernet ישראל יהיה ללא ספק זה אשר ידבר אל ליבם של ילדים רבים ואף יעניק להם את ההזדמנות להיחשף לאחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר כיום. כך שאת הידע הנרחב אותו ירכשו במהלך החוג, יוכלו לשמור ולפתח בהמשך דרכם בעולם הטכנולוגי המוביל של המחר. את הסקרנות והעניין של ילדיכם ניתן יהיה לרתום ללימודים מתקדמים במסגרתה של מכללת סייברנט המובילה. לבחירתכם יעמדו מגוון חוגים וקורסים מרתקים אשר יעוררו את העניין של ילדיכם ויאפשרו להם לרכוש ידע, וכלים הנחוצים להם להמשך הדרך, בין אם בלימודים, בקריירה עתידית או פשוט בתחביב אהוב ומסקרן במיוחד. לקבלת פרטים נוספים בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המכללה כבר היום באתר או במספר הטלפון 03-9612699.

      חשיבותו של לימוד תכנות לילדים הוא עצום. על ידי השתתפות קבועה במערך שיעורים אלו, הדור הבא של המהנדסים יזכה הרבה מעבר לארגז כלים בתחום כתיבת הקוד והבנת נוסחאות. למעשה, ילדים אלו יתאמנו בעבודת צוות, יכירו עולם חדש שאיננו סלון ביתם ויחוו חוויות חדשות. מעוניינים להעניק חוויה זו גם לילדים שלכם? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם מכללת סייברנט. מכללה זו מעבירה הדרכות ותכניות לימוד טכנולוגיות לילדים ובני נוער בקבוצות גילאים שונות. וזאת, מתוך מטרה להקנות להם אהבה לעולם המחשבים לצד יכולת הכלה של האחר.

      רבים מאתנו חולמים, יום אחד, להביא ילדים לעולם. מדובר בשאיפה חשובה ביותר. הרי מה יותר חשוב מלהקים תא משפחתי אוהב, חמים ותומך? עם זאת, הבאת דור ההמשך היא רק ראשיתו של המסע. למעשה, חלק בלתי נפרד מכך הוא אופן גידולו והחינוך שלו. כעת, עליכם לשאול את עצמכם את השאלה הבאה: כיצד אתם מדמיינים את ילדיכם כאשר הם יתבגרו ויהפכו לאנשים בוגרים ועצמאיים?

      כדי שילדיכם יהפכו בעתיד לאנשים איכותיים בעלי עבודה משמעותית הדואגים לזולת – חשוב להדריך אותם מגיל מוקדם. בשלב זה, נמליץ לכם על אחד מסלולי הלימוד המומלצים ביותר לילדים: לימודי תכנות. אכן, לימודים לו מעניקים בסיס חשוב להמשך במידה וילדיכם ירצו בבוא היום לעסוק במקצועות ההנדסה. במקביל, לימודים אלו יעניקו להם הרבה מעבר להכשרה טכנולוגית.

      ראשית כל, האתגרים עמם יתמודדו המשתתפים הצעירים יעודד אותם לפתח את קו המחשבה שלהם. מעבר לכך, הם ישתתפו בפעילויות חווייתיות הכוללות סיורים ואף עבודה בקבוצות. כך, הילדים ייצרו חברויות חדשות ואף יכירו את עצמם הרבה יותר בעקבות המפגשים הללו. לאור כל זאת, אין ספק שמדובר בחוויה מעשירה וחינוכית ביותר.

      לקבל ארגז כלים

      לימודים עיוניים וחווייתיים הם הבסיס לחיים מלאים ומספקים. בהתאם, כאשר אתם פונים אל מכללת סייברנט ומתעניינים בלימודי התכנות שהם מציעים לילדים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי המשתתפים יקבלו ארגז כלים משמעותי לחיים.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני